#neverblendin

Hoe zorg je ervoor dat je opvalt? Dat je erboven uitsteekt? Dat je het onderscheidend of spraakmakend doet? Door juist niet te doen wat al zoveel andere mensen doen. Zorgen dat jij opvalt en juist niet in blend. Door met de menigte mee te gaan verras je niet meer.

Herinner je je die Starbucks beker in een scène in het laatste seizoen van Game of Thrones nog? Grappig feitje: het was geen koffie van Starbucks, maar van een onbekende koffiezaak. Had die koffiezaak ervoor gekozen om op te vallen, dan hadden ze enorm bereik aan gratis publiciteit kunnen krijgen. Nu ging alle aandacht naar Starbucks: zonde! Teveel ingeblend.

Wij willen graag dat onze klanten opvallen bij hun doelgroep, zodat ze impact kunnen maken. Opvallen op zichzelf is geen doel natuurlijk.  

In ons eigen vakgebied is opvallen natuurlijk even belangrijk. De creativiteit kan niet op! En daarom hebben wij het de laatste tijd nét even anders gedaan. 

Wij kozen er namelijk voor… om juist wel in te blenden! Alles en iedereen in het wit, de kleding wit, de decorstukken wit in drie verschillende settings. Vanuit een uitgedacht fotografisch concept. 

Allereerst de kerstfoto, een typisch kersttafereel met cadeautjes, de kerstboom optuigen en genieten van een lekker kerstdiner, maar dan alles in het wit.  

Na kerst natuurlijk oud en nieuw: vuurwerk afsteken, je warm aankleden om naar buiten te gaan, proosten en lekker oliebollen eten. 

Vandaag gaat onze laatste foto van de serie in première: ons eigen ontwerp. Tot de sterren en daar voorbij. We horen graag wat je ervan vindt!

Hoe trek jij de aandacht van je klant? Zorg in elk geval dat je #neverblendin