case:
& InZaken

De opdracht 

De ambities van de accountants van InZaken liegen er niet om. Keihard de traditionele accountantsmarkt disrupten, en gewoonweg de beste dienstverlener zijn en blijven. Vernieuwen, slimmer en efficiënter werken. De vraag aan ons: bedenk een merkstrategie die ook uitstraalt en communiceert zoals we zijn. Oh ja, en we willen een bijpassende website, die echt spraakmakend is.



Inzaken_02 archetype 3
InZaken_01

Onze aanpak 

In klein comité hebben we het traject van de merkessentie doorlopen. En kwamen we tot de conclusie dat bij InZaken het archetype Avonturier dominant is. De pay off ‘Blaze your own trail’ sluit daarbij naadloos aan. 


De realisatie/uitvoering

Na het ontwikkelen van de huisstijl (op basis van het bekende logo) zijn we gestart met de website. Wat moet deze uitstralen en wat moet het overbrengen op een bezoeker? In samenwerking met onze vaste partner Laveto is de website verder ontwikkeld en gerealiseerd. Deze heeft een heel tof interaction design en handige functionaliteiten.  

InZaken mobile

De impact

De merkstrategie geeft InZaken een stevige houvast in de verdere ontwikkeling in de communicatie.

Inzaken_02 pictures

benieuwd &  project starten?

Jouw toekomstige project hier? Meer weten over wat we voor je kunnen betekenen, of gewoon eens kennismaken? Bel of mail ons gerust. Je bent van harte welkom.


Let's add some cookies ;-)
Instellingen

Cookies

Let's add some cookies

Let's add some cookies ;-)

1.

Let's add some cookies

Op deze site maken we gebruik van verrukkelijke cookies ;-)

Zo gebruiken we functionele cookies zodat de website op en top werkt. En zetten we analytics in om informatie te kunnen verzamelen en onze website steeds weer een beetje beter te maken. We plaatsen geen persoonlijke cookies, waardoor wij en derde partijen jouw persoonlijke internetgedrag niet kunnen volgen. Lekker toch?!