We zijn best trots op ons werk...

 

Onvoorspelbaar!


In samenwerking met Tragel hebben we een prachtige video en campagne gecreëerd op zoek naar nieuwe collega’s! We hebben geprobeerd om het werk zo eerlijk en echt mogelijk in beeld te brengen. Niks mooie praatjes en opgepoetste beelden - gewoon zo als het is. Een prachtig, betekenisvol, maar enorm pittig vak. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Klik dan hier

Zorgen doen we samen


Het Dow Voorzieningsfonds biedt financiële bijstand wanneer je als medewerker voor onverwachte kosten komt te staan die niet vergoed worden. Voor Dow Voorzieningsfonds hebben we een website en een brochure ontworpen waarin alle informatie en het reglement goed wordt uitgelegd. Neem eens een kijkje op www.dowvoorzieningsfonds.nl

Een echte zeekoe!


De enige echte supercoole Cows & Stars badhanddoek mag natuurlijk niet ontbreken in het rijtje met ons werk. Oke, wij zijn misschien niet helemaal objectief, maar hoe gaaf is 'ie? Ideaal om lekker op het strand of aan het zwembad te liggen deze zomer. #outofoffice

Werkwijs!


Ieder kwartaal brengt Dow Terneuzen een item uit over het belang van veiligheid. Samen met Studio Raven hebben wij gezorgd voor een frisse rebranding van het blad, meer passend bij de corporate branding van Dow. Wij verzorgden de redactie: afnemen van interviews, schrijven van de artikelen en de opmaak en productiebegeleiding van de Werkwijs.

Markeermoment


Het is een heftige periode (geweest), de confrontatie met corona en de gevolgen voor de organisatie van ZorgSaam waren daarbij zeer groot. Om deze periode te markeren hebben wij een vlag gemaakt met foto's van medewerkers van ZorgSaam op de ondergrond. Dit zorgde voor een moment van bezinning en het startpunt van een nieuw tijdperk. 

Kom veilig langs!


Door de gevolgen van de coronacrisis merkten de artsen van Nucleus Zorg en ZorgSaam dat mensen minder snel langs kwamen. Door deze campagne maakten we de inwoners van Zeeuws-Vlaanderen ervan bewust dat het veilig is om naar de dokter te gaan. #steluwbezoeknietuit

Lesgeven doe je natuurlijk in Zeeland


Voor LesgeveninZeeland.nl hebben we het logo en de site ontworpen. Fris, helder, overzichtelijk en met alle voordelen van lesgeven in Zeeland. Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem eens een kijkje: www.lesgeveninzeeland.nl #lesgeveninzeeland

Kies jij lokaal?


Dan delen we allemaal! Voor Citymarketing Terneuzen hebben we deze campagne van A to Z mogen ontwikken. Compleet met posters, video, radiospot, social posts en fotografie. Mooi om te doen en natuurlijk heel belangrijk! Door lokaal te kiezen deel je er zelf in mee. #kiesjijlokaal #kiezenisdelen

Blaze your own trail


De mannen van InZaken doen dingen het liefst op hun eigen manier, ze kiezen hun eigen pad. En dat is te zien! Voor In Zaken zijn we een brandingstraject ingegaan en daar zijn de nieuwe website en visitekaartjes uit voortgekomen. Neem eens een kijkje op www.inzaken.nu #kiesjeeigenpad

Wind in de haren


Wat maakt het werken in Zeeland nu zo bijzonder? Voor Zeeuwse Gronden mochten we een vacature ontwerpen voor een Verpleegkundig Specialist GGZ die in de Volkskrant werd geplaatst. #voetenindeklei

Pakje energie


Dinsdag 12 mei was het de dag van de zorgmedewerker. ZorgSaam stuurde naar alle medewerkers een pakje met een hanginggarden met vlinderbloemenmix en met basisilicum. #bedankt #energy!

Vakantieplannen?


Voor Recreatiecentrum de Vogel hebben we de brochure opgefrist. Met die frisse kleuren en leuke foto's krijg je toch helemaal zin in het campingleven? #vakantie #ineigenland

TERNEUZEN MAG GEZIEN WORDEN!

Dat Terneuzen een bruisende stad is met veel mogelijkheden, weten wij natuurlijk al lang. Citymarketing is dagelijks bezig om toffe dingen te bedenken en te organiseren om de stad voor iedereen interessant de houden. Om duidelijker te maken wat zij nou precies doen, en waar zij voor staan, hebben wij dit magazine mogen ontwikkelen. #Stadmetkleur #TrotsopTerneuzen

 

LACHEN NAAR HET VOGELTJE


Voor Reham mochten we foto's maken voor op de website en in de brochures. Alle teamleden fris en fruitig op de foto zetten en zorgen voor een ludieke inslag. 
#shoot #saycheese

VEEL PERSONEEL GEWENST!


WerkWaarde is een alliantie van Cows&Stars, Get a Grip en The Workbrand. Daar moest natuurlijk een fris logo en een goede huisstijl voor komen. Bij WerkWaarde kijken we naar jouw werkgeversmerk en helpen we waar het nodig is. Benieuwd? Kijk dan op onze site: werk-waarde.nl

ZORGEN DOE JE SAMEN


Ziekenhuizen ZorgSaam en Adrz zijn samen verantwoordelijk voor goede zorg in Zeeland. Om dit naar buiten te brengen mochten wij een mooie campagne bedenken van A tot Z. Een website en mooie advertenties, met foto’s van Freddy Dierikx Fotografie.

 

#zeeuwsezorg #mooiwerk

VLAEYNATIE BV


Jouw bedrijf beter neerzetten op online kanalen zoals LinkedIn, en zo meer aandacht van potentiële werknemers krijgen en je netwerk vergroten? Ook dan ben je aan het juiste adres! Voor Vlaeynatie BV zorgen wij dat ze beter zichtbaar zijn en dus de aandacht krijgen die ze verdienen. Kunnen zij zich intussen bezig houden met wat echt belangrijk voor ze is! #LinkedIn #Transport

BRANDT HET OP JE TONG?

 

Voor de veiligheidsregio ontwikkelden we een interne campagne voor de werving van leden voor de OR. Bestaande uit online en offline materialen en natuurlijk een mooie campagne video! 

ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK


Visitekaartjes die knallen! Dat was de opdracht voor The Workbrand. Thirza Ephraïm-van Vuuren helpt je met je vacatureteksten, je employer brand en concepten. Om The Workbrand goed neer te zetten, hebben we gekozen voor een lekkere neon kleur, zo springt het visitekaartje er helemaal uit! #knallen #pinkpinkpink

WILLEN IS KUNNEN


Voor de personeelsvereniging van Tragel mochten we een nieuw logo maken. Fris, kleurig en waarin ook Stichting Door naar voren komt. Dit hebben we gedaan door de frisse kleurtjes en de speelse lijnen. #personeelsvereniging #wik

DE MOSSELBANK


De lekkerste mosselen eet je natuurlijk in Philippine! Voor de Mosselbank hebben we drie leuke video’s mogen maken die je een kijke geven in de wereld van de mosselen. En waar anders kun je die video’s beter bewonderen, dan op een nieuwe en mooie website? ;-) #Mossels #omnomnom

HULST VOOR ELKAAR


 

OOSTBURG MAG ER ZIJN!


En we kunnen wel 100 redenen verzinnen... en dat doen we ook. De campagne 100x Oostburg is live! Door middel van wel honderd Facebookposts worden verschillende aspecten van Oostburg in de spotlight gezet. #oostburgkeerhonderd

DE MINDF*CK VAN ZEEUWS-VLAANDEREN


Op zoek naar talent voor je bedrijf, of je droombaan in Zeeuws Vlaanderen? Dan is Roetsjbaan het jaarlijkse evenement waar je bij moet zijn! Tijdens het verrassende, avondvullende programma kom je in contact met jouw perfecte match en wordt je kijk op de regio voor altijd veranderd. Wij ontwikkelde de Roetsjbaan stijl en alle uitingen. 

3, 2, 1.. LET’S GO!


Op de eerste editie van Business Bootcamp kon je alles te weten komen over het juiste gebruik, en de nieuwste trends op het gebied van marketing, communicatie en social media. Natuurlijk kon hierbij een energieke en herkenbare stijl niet ontbreken!

SPAREN EN SPELEN!


In Hulst hoef je je deze zomer niet te vervelen! Want daar kun je namelijk Het grote Pagadder Spaar en Doe Boek krijgen! Vol superleuke spellen, puzzels en stickers die je kunt sparen. Hopelijk beleef je net zo veel plezier aan alle spellen en puzzels, als wij hebben gehad met het ontwikkelen van het boek.

ALS EEN VIS IN HET WATER


Agrofish houdt zich bezig met de import en wederverkoop van verse vis. Echter deden ze dit nog zonder herkenbaar logo. En daar kwamen wij dus om de hoek gezwommen. Wij voelden ons dan ook als een vis in het water bij de ontwikkeling van de huisstijl!

LEKKER VØHELN


Zeeuws Vlaanderen’s love mix. Eje zin om te veugelen? Met het drankje Vøheln van festival de Ballade komt dat vast wel goed! Wij hebben het logo voor deze love mix mogen realiseren.

KLEURRIJKE FUSIE


Onlangs is Stichting DOOR gefuseerd met Tragel. Dat vroeg om een nieuw logo dat aansluit bij de huisstijl van Tragel. Het resultaat: kleurrijk en dynamisch. Samen door!

FEESTJE AAN DE SCHELDE


Je kan naar hier, en je Kanada. En laat daar nou juist festival de Ballade gehouden worden! Een heerlijk festival voor alle leeftijden. De mooie posters werden gemaakt door ons.

GESTRIKT...


De dames van Promo Concept hebben een heel groot assortiment toffe bedrijfskleding, schorten en sloven. Geen saaie witte, maar uberhippe, eigentijdse varianten in leer, denim, etc. Daar was eigenlijk wel een nieuwe naam voor nodig. Daar kwamen wij om de hoek... en we mochten er ook gelijk een nieuwe huisstijl bij maken. Plaatje compleet!

DE STRAATPRIJS...


Samen met Selly retailacties ontwikkelden we deze actie voor supermarkten en winkelcentra. Van animatie tot webdesign, we werken het tot in de puntjes uit.

GROENE VINGERS


Svetlana is geen groentje in de tuinarchitectuur. Ze maakt echt prachtige designs en adviseert je graag over aanleg en aanplanten (kunnen wij nog veel van leren). Met deze hybride huisstijl kan ze verder opbloeien.

Links, rechts of rechtdoor?


Moeten we links? Rechts? Rechtdoor? Dankzij de nieuwe signing op de terreinen van Tragel, raak je daar nooit meer verdwaald! #Over200meterlinksafslaan

Like a diamond


Je wilt shinen en daar kun je wel wat hulp bij gebruiken? Dan is Dagmar de coach voor jou. We ontwikkelden een logo, huisstijl (met visitekaartjes in stans)  en website waar je van gaat stralen. Zonnebril op!

Jij laat ons hart sneller kloppen


Voor ZorgSaam zijn we een recruitmentcampagne gestart, waarin jij naar voren komt. Niet alleen met creatieve uitingen, maar ook met video, waarin we medewerkers in beeld brengen. Wat een mooi project! #jij #mooiproject #Mooiwerk #hartvoordezorg

Wie zoet is krijgt... Cadeautjes!


Elke dag een cadeautje voor jou of je bolide bij de Pooter Olie tijdens de DPO Cadeaukalender!

Hang d'r maar een label aan


Nieuwe labels met mooie illustraties voor de producten van Zeeuwse Zaligheden. 

EVEN M'N ADVOCAAT BELLEN...


Een update van de huisstijl van Binkhorst Letselschade Advocaat. Met een mooie flyer en visitekaartje en zowel on- als offline advertenties konden we de persoonlijke aanpak van dit bedrijf goed benadrukken.

DOW HE...

Een kijkje in de keuken van Dow. Tijdens de open dag waren honderden geinteresseerden welkom voor een informatieve rondleiding en tour over de plant. Wij ontwierpen de website en de inschrijfmodule. 

Prima Ballerina


Een begrip in de regio: balletschool Petrella Lion in Axel. Onze Ingeborg is er regelmatig te vinden in tutu en met spitzen. Daar past een mooi elegant, klassiek logo bij. Binnenkort ook met bijpassende banieren. Bis, bis. 

Pssst... paardje


Een volbloed van een logo... in 1 oogwenk duidelijk wat deze bijzondere coach doet: je sterker maken door te coachen met paarden. Maar we blijven wel met 4 benen op de grond. 

Eigenwijz!


Goodbye stoffig imago. Als kinder- en jeugdpsychologe wil je toch aansluiting vinden bij je doelgroepen. Dat doe je zo! #kleurrijk #logo #huisstijl #website